Jeżeli jesteś mechanikiem samochodowym, najzwyczajniej prowadzisz na co dzień warsztat, powinieneś starać się o możliwie jak największą liczbę klientów. Przecież utrzymanie biznesu w tej części świata jest wysokim kosztem, toteż trzeba zarabiać na siebie. Dobra, ale skończmy już z komunałami, przejdźmy do meritum…

    Doskonała metoda promowania naprawy aut to niewątpliwie Facebook. Fanpage warsztatu samochodowego to strzał w dziesiątkę. Będziemy mogli reklamować się niemal za friko. Jeśli będziemy publikowali ciekawe treści, do tego będziemy błyskawicznie odpowiadali na pytania internautów, pewnie będziemy całkiem popularni pośród kierowców z naszego miasta. Oprócz tego ci ludzie, którzy do tej pory nie korzystali z naszych usług, będą mieli zaufanie do nas. Będą orientowali się, że nie mają w tej chwili do czynienia z całkowicie nieznanymi mechanikami. Może nawet skończonymi partaczami, amatorami…

    Dużo daje zakładowi motoryzacyjnemu niewątpliwie Google. Chyba jasne, że Google to na ten moment najpopularniejsza wyszukiwarka internetowa w większości krajów, także oczywiście w naszym kraju. AdWords powoduje, że strona prowadzonego przez nas zakładu będzie codziennie odwiedzana przez tych ludzi, którzy no przynajmniej w teorii szukają mechanika. Oczywiście za każdorazowe kliknięcie musimy płacić. Musimy zatem dbać o wysokie konwersje!

    Jeżeli chodzi o wyszukiwarki, z całą pewnością pozycjonowanie również jest interesujące. To akurat jasne, że wejścia z wyszukiwarek stron internetowych są bezpłatne. Absolutnie nic nie płacimy. Jednakowoż miejmy na uwadze, że usługa SEO – porządnie wykonana usługa, jest sporym wydatkiem.

Autor reportażu: Protape