Produkty zapachowe do aut to obecnie nie wyłącznie sławne choinki wunderbaum. Asortyment odświeżaczy do aut jest współcześnie znacznie szerszy. Żeby znaleźć rynek zbytu, należy je bardzo wszechstronnie reklamować. Jakie istnieją metody reklamy odświeżaczy przeznaczonych do aut?

Reklama odświeżaczy przeznaczonych do samochodów ma możliwość przyjąć niesłychanie różną formę. Jej wybór jest zależny między innymi od faktu, jak ogromny budżet dystrybutor jest w stanie poświęcić na reklamę. Te najpoważniejsze, ergo operujące wielkim, a nawet szczególnie wielkim budżetem na reklamę, mogą sobie pozwolić na zamówienie spotów w telewizji zrealizowanych z udziałem sław telewizji, czy muzyków. Poza tym spoty telewizyjne mogą być emitowane przez telewizję w najbardziej pożądanym czasie antenowym. Klip reklamowy z gościnnym udziałem sławnych aktorów, czy gwiazd sceny muzycznej gwarantuje, że klienci znacznie chętniej nabywają promowany przez nich artykuł, w tym przypadku odświeżacz przeznaczony do samochodów. Nie mniej sprawną, lecz za to trochę mniej kosztowną metodą promocji są nagrania promocyjne w znanych radiostacjach. Swoje towary dystrybutorzy produktów zapachowych samochodowych mają możliwość promować dodatkowo w prasie. Pojawia się jednak trudne pytanie: czy ma w obowiązku być to gazeta specjalnie dla kobiet, czy też specjalnie dla panów? My uważamy że, większość reklam powinna się ukazać w gazetach, jakich czytelnikami są zazwyczaj mężczyźni. Bynajmniej nie możemy natomiast zapomnieć, iż wyjątkowo często to właśnie kobiety selekcjonują specjalne bukiety zapachów przeznaczone do samochodu. Na pewno zatem nie zaszkodzi wykupienie paru interesujących reklam w kilku szczególnie poczytnych czasopismach dla kobiet.

Wydajnym polem do reklamowania samochodowych odświeżaczy jest współcześnie również cyberprzestrzeń. Sprzedaż bez wątpienia podskoczy, w przypadku gdy zrealizujemy kampanię reklamową na znanych portalach społecznościowych. Wspaniałym miejscem do promowania odświeżaczy powietrza mogą okazać się krajowe, czy też międzynarodowe targi samochodowe, zwiedzane są zazwyczaj przez tłumy fanów czterech kółek.

Reklama odświeżaczy do samochodów musi być przede wszystkim wydajna, czyli prowadzić do zwiększenia sprzedaży. Istnieje mnóstwo kosztownych oraz tańszych form reklamy, które to skutecznie podniosą sprzedaż odświeżaczy do aut.