W zasadzie producenci okien nie powinni wychodzić z takiego założenia, iż reklamowanie ich produktów bardzo się wyróżnia. Mowa o tym, że promowanie okien ogólnie nie różni się od reklamowania spodni, pensjonatu, wypożyczalni łódek bądź usług transportowych.

Jeśli rozchodzi się o promowanie okien, bez dwóch zdań bardzo ważne jest to, czy najzwyczajniej nasi klienci są zadowolonymi użytkownikami okien. Jeśli nie jest źle, warto otworzyć konta w różnych serwisach społecznościowych. Szczególnie profil na Facebooku to strzał w dziesiątkę. Jeśli w dobrym stylu zdołamy ogarnąć media społecznościowe, pewnie będziemy mieli dużo polubień na Facebooku, dużo interakcji z klientami. Taka promocja jest czymś naturalnym, ludzie to generalnie lubią.

Generalnie trzeba bardzo się postarać, aby opinie na temat naszych okien były w Sieci bardzo pozytywne. Musi być ich możliwie jak najwięcej. Z tego powodu bliższe zainteresowanie się buzz marketingiem z pewnością ma sens. Chociaż z kupowanymi opiniami to należy uważać, bo z całą pewnością nie chcemy kłopotów z wizerunkiem.

Pozycjonowanie także ma sens. Jeżeli zdołaliśmy się dorobić własnej strony internetowej, co teraz jest absolutnym standardem, musimy również starać się, aby internauci po wpisaniu w wyszukiwarce haseł mających związek z oknami, czyli z branżą, w której działamy, ujrzeli gdzieś tam informacje na temat naszej firmy.

Jeżeli chodzi o okna, niesamowicie ważna jest jakość. A więc w większości przypadków sama reklama nie może dać wystarczających efektów. Chodzi o to, że ludzie na początku chcieliby porozglądać się za producentami okien, lecz później i tak będą chcieli się upewnić czy istotnie standard wykonania jest OK.

Autor: http://www.kmz-polska.pl/okna-pcv.html